Regulamin
Niniejsze warunki regulują zakup towarów i usług świadczonych przez Namly Design. Warunki te mają zastosowanie do wszystkich sprzedaży Namly Design, o ile nie zostało to inaczej uzgodnione na piśmie między stronami.
WŁAŚCIWOŚCI PRODUKTÓW
Właściwości produktów są łatwo dostępne na stronie internetowej Namly. Przejdź do każdego produktu, aby zobaczyć jego specyficzne właściwości.
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia jest ono automatycznie przetwarzane i rozpoczyna się produkcja. W związku z tym nie możemy dokonać żadnych zmian ani anulować zamówienia po jego otrzymaniu. Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail. Klient jest odpowiedzialny za sprawdzenie, czy wszystkie informacje są poprawne. Zamówienie jest wiążące.
CENY
Wszystkie ceny są podawane w GBP, AUS, CAD, USD i obejmują podatek VAT oraz koszty wysyłki. Namly zastrzega sobie prawo do zmiany cen i warunków bez wcześniejszego powiadomienia. Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest ceną, która obowiązuje. Namly nie ponosi odpowiedzialności za oczywiste błędy cenowe.
CŁO I PODATKI
Wszystkie przesyłki od Namly Design są wysyłane z pokryciem podatków i ceł.
METODY PŁATNOŚCI
Klarna
ZAPŁAĆ TERAZ – Możesz zapłacić kartą VISA, Mastercard lub AMEX w dowolnym z naszych krajów dostawy.
ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ – Klienci w Wielkiej Brytanii mogą wybrać opcję kupna teraz i zapłaty później. Ta opcja zostanie pokazana podczas realizacji zamówienia, w zależności od Twojej uprawnień. Jeśli nie spełniasz wymagań, nadal zobaczysz opcje Zapłać Teraz. Otrzymasz informacje na temat tego, jak i kiedy zapłacić, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.
NA RATY – Klienci w Danii, Finlandii, Niemczech, Norwegii i Szwecji mogą otworzyć konto w Klarna i otrzymywać miesięczne wyciągi na podstawie wybranej opcji. Ta opcja zostanie pokazana przy realizacji zamówienia, w zależności od Twojej uprawnień. Jeśli nie spełniasz wymagań, nadal zobaczysz opcje Zapłać Teraz. Otrzymasz informacje o koncie, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.
*Prosimy pamiętać, że Weekday nie może dostarczyć szczegółowych informacji na temat tego, dlaczego nie kwalifikujesz się do zapłaty przy użyciu opcji Zapłać Później lub Na Raty. W przypadku pytań dotyczących płatności prosimy o kontakt z obsługą klienta Klarna.
DOSTAWA
Zamówienia złożone po normalnych godzinach pracy oraz w weekendy są przetwarzane najpóźniej w następnym dniu roboczym. Namly zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw bez dalszych powiadomień. Przedmioty są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych i dostarczane w ciągu 5-7 dni roboczych. W okresach świątecznych i w dni powszednie terminy dostaw mogą być nieco dłuższe. Towary są dostarczane bezpłatnie za pośrednictwem listu poleconego przez PostNord AB.
ZASTRZEŻENIE
Namly prosi klientów o uwzględnienie, że kolory wyświetlane na stronie internetowej mogą różnić się od rzeczywistego koloru produktu. Zwykle wynika to z różnic w ustawieniach komputerów. Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich nieścisłości dotyczących informacji prezentowanych na stronie internetowej.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do produktów wytwarzanych specjalnie dla klienta lub w inny sposób drukowanych zgodnie z życzeniami klienta.
Możesz anulować zakup (nie dotyczy etykiet z imionami) i odesłać otwarty przedmiot w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Możesz odesłać przedmiot jako zwykły list, ale dokładnie go zapieczętuj. Wyślij zwrot na adres Namly Design/Trivo AB Terminalgatan 9 232 61 ARLÖV. Kupujący ponosi opłatę za zwrot. Zgłoś swój zwrot i powód zwrotu na adres info@namly.se.
Jeśli przedmiot nie zostanie odebrany od agenta w ciągu 6 dni lub jeśli jako klient podałeś błędne dane do dostawy, przedmiot zostanie automatycznie odesłany, a kupujący zostanie obciążony opłatą za wysyłkę w wysokości 20 euro, a pozostała wartość zamówienia zostanie zwrócona. To klient jest odpowiedzialny za kontakt z nami oraz z Klarna w związku z brakiem towaru lub zwrotem, aby uniknąć dodatkowych opłat związanych z zakupem/zwrotem. Zwrot przedmiotu następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu. UWAGA: Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, prosimy nie zwracać go, lecz skontaktować się z nami.
REKLAMACJE KONSUMENCKIE
W przypadku jakichkolwiek wad lub usterek w produktach, prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli jak najlepiej rozwiązać problem. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem. Jeśli kontaktujesz się z nami e-mailem, prosimy o załączenie zdjęcia uszkodzonego produktu. Prosimy o jak najszybsze zgłoszenie, nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. W przypadku zatwierdzonej reklamacji natychmiast wymienimy produkt na nowy. Prawo do reklamacji nie dotyczy literówek dokonanych przez klienta w trakcie składania zamówienia. Nasz proces jest w pełni zautomatyzowany. Nie mamy wpływu na pisownię imion. Zamówienie jest realizowane automatycznie po zakończeniu zamówienia przez klienta.
SPORY
W przypadku jakichkolwiek sporów, Namly stosuje się do zaleceń Narodowej Rady ds. Sporów Konsumenckich.
SIŁA WYŻSZA
Zdarzenia takie jak wojny, klęski żywiołowe, strajki, decyzje rządu, brak dostaw od podwykonawców, choroby, zakazy importu i inne zdarzenia, zarówno w Namly, jak i u podwykonawców Namly, które nie były do przewidzenia, mogą być uznane za siłę wyższą. Oznacza to, że Namly jest zwolnione z obowiązku wypełniania zawartych umów.
PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie treści na tej stronie należą do Namly Design lub jej partnerów i są chronione m.in. prawami autorskimi, przepisami o marketingu i przepisami o znakach towarowych. Oznacza to, że znaki towarowe, nazwy firm, obrazy/grafiki, projekt i układ oraz wszelkie inne treści na tych stronach internetowych nie mogą być w żadnym wypadku pobierane, kopiowane ani wykorzystywane w inny sposób bez uprzedniej zgody Namly Design.
POUFNOŚĆ
Podczas dokonywania zakupu w Namly, zbieramy takie informacje, jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer klienta, adres IP oraz informacje o Twoich zakupach. Dzieje się to w celu realizacji umowy z Tobą jako klientem. Dane osobowe są przechowywane wyłącznie tak długo, jak jest to konieczne do przetworzenia zamówień i spełnienia obowiązujących standardów podatkowych i księgowych.
Jako subskrybent (osoby, które wyraziły zgodę na usługi marketingowe) przetwarzamy dane osobowe o Tobie, takie jak historia zakupów lub sposób, w jaki korzystasz z naszej strony internetowej. Odbywa się to w celach marketingowych, takich jak oferty i nasze newslettery. Jako subskrybent Twoje informacje są przechowywane tak długo, jak wyrażasz na to zgodę. Masz prawo do wycofania swojej zgody w dowolnym momencie, kontaktując się z nami.
PLIKI COOKIES
Nasza strona internetowa używa plików cookies. Cookie to mały plik tekstowy składający się z cyfr i liter przechowywany w Twojej przeglądarce lub na komputerze podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookies na Namly.se, aby poprawić Twoje doświadczenia i nasze usługi dzięki zwiększonej funkcjonalności na stronie internetowej. Istnieją dwa różne rodzaje plików cookies: cookies sesyjne i cookies stałe. Plik cookie sesyjny jest automatycznie usuwany po wyłączeniu przeglądarki i pomaga stronie internetowej rozpoznać Cię, gdy jesteś aktywny. Dzięki temu na przykład strona internetowa pamięta, co włożyłeś do koszyka podczas przemieszczania się między stronami oraz jakie wiadomości widziałeś, abyś nie musiał odpowiadać na te same pytania kilkukrotnie. Stałe pliki cookies są wysyłane z Namly.se i przechowywane przez długi czas na Twoim twardym dysku. Dzięki nim strona internetowa automatycznie rozpoznaje Cię przy kolejnej wizycie na Namly.se i ułatwia całą wizytę, pamiętając niektóre z Twoich poprzednich wyborów i zadań. Oczywiście możesz odwiedzić Namly.se bez akceptacji plików cookies, ale pamiętaj, że może to negatywnie wpłynąć na Twoje doświadczenia na stronie, ponieważ funkcje zależne od plików cookies mogą zniknąć. Możesz zrezygnować z plików cookies, zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce.
INFORMACJE KONTAKTOWE
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszych Ogólnych Warunków, prosimy o kontakt.
OCHRONA DANYCH
W naszej polityce prywatności szczegółowo opisaliśmy, jak przechowujemy i analizujemy dane osobowe. Zbieramy Twoje dane osobowe w celach takich jak dostarczenie Ci produktu, wypełnienie naszych zobowiązań w ramach klubu klientów, realizacja zobowiązań gwarancyjnych i spełnianie wymogów prawnych. Trivo Sweden AB jest administratorem danych odpowiedzialnym za przetwarzanie Twoich danych osobowych.
Dane osobowe nie są przekazywane ani sprzedawane w żaden sposób osobom trzecim.